venres, 2 de xuño de 2023

FOTOS DO CONCURSO

  Ola!

Comezan a chegar as primeiras fotos do Concurso de fotografía. Botádelles unha ollada!

"Pensando en verde"

Eloi (3º EP): Esta foto tireina na planta kalanchoe da miña casa.



"Natureza en sintonía"
Noel (6º EP): Esta foto saqueina o sábado 27/05/24 da Petunia que teño na miña casa.


"A eiruga valentina"
Valentina (4º EI)A foto fun sacala ao monte, ao ladiño do cole.


"Monte e mar: Paraíso natural"
Eva (6º EI): Unha foto dende o alto do Siradella.

Moitísimas grazas por participar, artistas! 💚💚💚

Agardamos con moita ilusión as vosas fotografías. A que esperades? Bulide!

AVISO: AMPLÍASE O PRAZO DE ENTREGA ATA O VINDEIRO LUNS 5 DE XUÑO.

Flores de kiwi
Autora: Catalina (6º EI)
Ubicación: Horta, Lugar de Campos, O Grove.



Título: Na natureza da fraga
(In the nature of the forest)
Autor: Antonio (4º EP)
Localización: Fraga, lugar de Campos, O Grove. 



TITULO: Un ourizo curioso no bambú
AUTOR: Yago Silva Laguna 6ªEP
LOCALIZACIÓN: Pola miña horta.



(Sen título)
Autor: Lucas (2º EP)
Localización: Xardín da miña casa.
"Ola, 
Encántame este concurso. Gracias pola organización do mesmo. 

O meu xardín é o meu lugar favorito da casa. Nel paséanse todos os días os nosos gatos, Manchi e Nube, e os gatos do barrio. Viven tamén moitos animalinos, formigas, escarabellos, xoaninhas, e moitos outros.

Tamén visitannos moitas aves. O meu tío Damián, pintou no muro do xardín unhas cantas. As vedes?

Unha aperta!"

Novas fotografías recibidas de estes pequenos grandes artistas!

Ollade que marabilla!

Mirada fiel


AUTORA: Greta (3º EP)

LOCALIZACIÓN: O Grove.



O rexurdir dunha nova vida

AUTOR: Xabi (3º EP)

LOCALIZACIÓN: O Grove.



Max


AUTORA: Valeria (6º EI)

LOCALIZACIÓN: O Grove.

"Este é o meu can chamado Max. O quero moito."



Fervenzas

AUTOR: Rodrigo (3º EP)

LOCALIZACIÓN: Fervenzas de Parafita e Raxoi



Eiruga nos tirabeques da avoa

AUTORA: Sofía (6º EI)

LOCALIZACIÓN: O Grove

Ola!

Non paran de chegar novas fotografías de este fermoso entorno como é O Grove, que marabilla!


A praia dos recordos



AUTORA: Lucía (5º EP)



LOCALIZACIÓN: Meloxo, O Grove.


"Gústame moito A Lavaxeira xa que levo indo dende pequena".





O gato das silvas



AUTORA: Sara Tirado (5º EP)


LOCALIZACIÓN: Campos.



O xardín máis grande que coñezo: o meu.


AUTOR: Carlos (5º EP)




Un paseo polo río da Chanca



AUTOR: Gabriel (6ºEP) 




Moitas grazas pola vosa participación!

Valorar e capturar a natureza é unnha verdadeira beleza

Ningún comentario:

Publicar un comentario